שאלות ותשובות
מאפרים מקצועיים
מאפרים מקצועיים מורשים זוכים ליהנות מ – 30% הנחה על מגוון רחב של מוצרים (*ללא פלטות צלליות וללא כפל מבצעים) בחנויות ובאתר נטאשה דנונה. בנוסף כניסות חינמיות לאירועים, השקות ומאסטר קלאס ייחודיים.
ההנחה חלה על מגוון רחב של מוצרים, אך לא על כולם: ברכישה באתר המחירים ישתנו אוטומטית עבור המוצרים המשתתפים בהטבה ובהגעה לחנות יש לבדוק מול הצוות על אילו מוצרים ההטבה חלה.
ההטבה עשויה להתעדכן מפעם לפעם בהתאם להחלטת החברה.
על מנת לקבל את ההטבה, יש למלא באתר טופס הרשמה למאפרים מקצועיים ולצרף את המסמכים הנדרשים.
מרגע שליחת הטופס ועד 5 ימי עסקים, הצוות שלנו יבחן את הבקשה בהתאם למדיניות החברה.
אם הבקשה אושרה, יישלח אליכם מייל עם הנחיות לכניסה ראשונית לאתר. לאחר שתבצעו את שלבי הכניסה הראשונית, ההטבה תתעדכן אוטומטית ומחירי המוצרים באתר ישתנו בהתאם.
בהחלט. הטבת מאפר/ת ניתנת למאפרים בוגרי ביה"ס לאיפור נטאשה דנונה וגם למאפרים מורשים בוגרי בתי ספר לאיפור המאושרים ע״י החברה.
ניתן לממש את ההטבה באתר ובחנויות החברה כמפורט להלן:
• חנות הסטודיו - המרד 25, קומה 16, ת"א
לאחר קבלת אישור במייל מהחברה וביצוע של שלבי הכניסה הראשונית לאתר - מחירי המוצרים באתר יתעדכנו באופן אוטומטי, עוד לפני ההגעה לקופה/צ'קאאוט.
אם מילאת את השלבים ועדיין המחירים לא התעדכנו, יש לשלוח אלינו פניה מסודרת ואנו נטפל בנושא בהקדם.
לא. ההטבה הינה לשימוש אישי בלבד ואינה ניתנת לשיתוף או העברה.
נטאשה דנונה מייקאפ בע״מ שומרת לעצמה את הזכות לשלול את ההטבה באם עלה החשד כי ההטבה מנוצלת לרעה ע"י משתמשים לא מורשים וכיו"ב.
ניתן להתעדכן ע"י רישום לניוזלטר שלנו (בחלון הקופץ עם הכניסה לאתר/בשדה הרישום בתחתית עמוד הבית), מעקב אחר עדכונים בפייסבוק ובאינסטגרם וכן ניתן להפנות אלינו שאלות בנושא בכל עת ע"י שליחת פניה מסודרת.
משתמשים רשומים יכולים לבדוק את סטטוס ההזמנה ע"י התחברות לאתר (בהזנת שם משתמש וסיסמה), בקטגוריית "החשבון שלי" (בכניסה מהמחשב - נמצאת בפינה השמאלית העליונה מכל עמוד באתר; מהנייד - בתחתית המסך בעמוד הבית) - ללחוץ על "ההזמנות שלי" שם ניתן למצוא את סיכום ההזמנה האחרונה ואת היסטוריית ההזמנות באתר.
היה וההזמנה הנוכחית בסטטוס נשלחה, יופיעו מס' מעקב ושמה של חברת השליחויות שתיצור איתכם קשר בהקדם.
אם נתקלתם בבעיה, אנא העבירו פניה מסודרת למחלקת ההזמנות או פנו אלינו בשעות המענה בטל': 03-6208989
המשלוח מגיע עד אליכם עם שליח, ניתן לקרוא על כך בהרחבה כאן.
ניתן לעדכן אותם תחת "החשבון שלי" (מהמחשב נמצא בעמוד הראשי בפינה השמאלית העליונה, מהנייד בתחתית המסך).
לעדכון פרטי משתמש: היכנסו ל"החשבון שלי" - לחצו על "עדכון פרטים", מלאו את הפרטים בטופס.
לעדכון סיסמה: היכנסו ל"החשבון שלי" - לחצו על "שינוי סיסמה", הזינו סיסמה נוכחית, סיסמה חדשה ושליחה.
ניתן לעשות זאת כמפורט כאן ובכפוף לתקנון האתר.
עבור מוצרים אשר נקנו מצד שלישי לא יינתן החזר / זיכוי כספי כמו גם שלא ניתן יהיה להחזיר / להחליף את המוצרים באחת מחנויות נטאשה דנונה או דרך האתר. יש לפנות ישירות אל הצד השלישי ממנו נרכש המוצר.
החברה לא אחראית על מוצר אשר נרכש מצד שלישי לא מאושר.
מוצרי איפור מבית נטאשה דנונה לא נוסו על בעלי חיים.
חלק נרחב ממוצרי החברה הינם טבעוניים. ניתן לבקר בעמודי המוצרים השונים באתר שם ניתן מידע לגבי כל מוצר באופן ספציפי.
חלק נרחב ממוצרי החברה הינם ללא גלוטן. ניתן לבקר בעמודי המוצרים השונים באתר שם ניתן מידע לגבי כל מוצר באופן ספציפי.
ניתן לפנות אלינו לשאלות בכל עת ע"י שליחת פניה מסודרת
או
בשעות המענה בטל': 03-6208989
PRODUCTS
If you have any adverse reactions to our products, stop use of the product immediately and contact your health care provider for guidance.
For general questions about our products, please contact our support team for assistance at care@natashadenona.com
If you have any questions about shade matching, please contact us at care@natashadenona.com and one of our associates will be happy to assist!
Any products that contain talc will have it clearly listed on the ingredients list.
Natasha Denona uses only the highest quality cosmetic-grade European talc that is ethically sourced and certified asbestos free.